S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Obchod

NAJPREDÁVANEJŠIE


Časté otázky

Je nutné sa pri objednávaní tovaru registrovať?

Nie, pre nakupovanie sa nemusíte registrovať. Možnosť registrácie pre zákazníkov ale poskytujeme. Registrácia Vám prinesie mnoho výhod - výpis všetkých objednávok, reklamácií, pri objednaní tovaru už budete mať prednastavené fakturačné a doručovacie údaje. Do budúcnosti pripravujeme pre registrovaných zákazníkov vernostný program.

Ako odosielate tovar a kedy mi príde?

Tovar odosielame najčastejšie druhý deň od objednania a v nasledujúcich 2 pracovných dňoch je tovar doručovaný (pri nadrozmerných zásielkach - napr. biliardové stoly - je doba dodania max 5 pracovných dní od objednania). V malom percente prípadov posielame tovar tretí deň od objednania. O odoslaní tovaru budete vždy informovaný na email zadaný v objednávke. 

K odosielaniu zásielok využívame služby UPS. Spoločnosť UPS doručuje zásielky druhý pracovný deň od expedície. Platbu je nutné vždy vykonať v Eurách – buď na náš slovenský účet alebo priamo pri prevzatí zásielky, ak sa jedná o platbu na dobierku.

Je možné si tovar niekde prehliadnuť?

Tovar je možné si prehliadnuť na našom výdajnom mieste v Karlových Varoch (iba na základe objednávky a predchádzajúcej dohody), ale nejedná sa o predvádzaciu miestnosť, tzn. tovar tu nie je vystavený. Z toho dôvodu odporúčame tovar objednať a ak Vám nebude vyhovovať, je možné ho do 14 dní vrátiť. Vrátenie do 14 dní platí aj v prípade osobných odberov.

Ešte mi neprišlo potvrdenie objednávky na email.

Je možné, že potvrdzovací email spadol do spamu (prosím, skontrolujte si spam vo Vašej schránke) alebo je nesprávne zadaný Váš email v objednávke. Prosím, kontaktujte našu zákaznícku linku, operátorka Vám pomôže.

V zásielke nebola faktúra?

Faktúra je súčasťou emailu o dokončení objednávky, rovnako ako číslo zásielky dopravcu, vďaka ktorému môžete svoju zásielku sledovať. Faktúra obsahuje elektronický podpis aj pečiatku, a je teda právoplatná aj pre účely účtovníctva.

Je možné zakúpiť tovar aj na splátky?

Nie, bohužiaľ, túto službu neponúkame

Ako dlho platí záruka na tovar?

Záruku na tovar poskytujeme podľa zákona v trvaní 2 rokov, na tovar zakúpený pre podnikateľské účely je táto záruka podľa zákona skrátená na 1 rok (zadaním IČ alebo DIČ do objednávky sa objednávka špecifikuje ako podnikateľská).

Aký je výrobca Vášho tovaru?

Výrobcov máme niekoľko, rovnako ako kategórií produktov. Šport, záhradné vybavenie, ratanový nábytok a hračky sú väčšinou od českých dodávateľov. Na ďalší tovar máme dodávateľa z Nemecka, ktorý má síce niektoré výrobné haly v Číne, napriek tomu však tovar musí spĺňať nemecké normy, a samozrejme normy EÚ.

Je možné sobotné doručenie?

Bohužiaľ, ani jeden z našich dopravcov sobotné doručenie neumožňuje.

Zaisťujete aj potlač záhradných stanov?

Bohužiaľ nie.

Tovar, o ktorý mám záujem nie je dostupný. Je možné zistiť, kedy bude?

Ak máte záujem o tovar, ktorý už na stránkach nie je zobrazený, znamená to, že je momentálne vypredaný. V niektorých prípadoch sa už tovar nevyrába a v budúcnosti skladom nebude. Takisto je však tovar, ktorý iba čaká na naskladnenie u dodávateľa. Odporúčame preto sledovať naše stránky.

Čo znamená, ak má produkt uvedenú dostupnosť "na dotaz"?

Jedná sa o tovar, ktorý už môže byť vypredaný alebo zostávajú posledné kusy, tento tovar Vám nemôžeme pred potvrdením objednávky garantovať. Z toho dôvodu odporúčame pred objednaním kontaktovať zákaznícku linku, kde Vás informujeme, či je produkt skladom.

Poskytujete fotografie umývadiel, pri ktorých je každý kus originál?

Bohužiaľ nie, je nám to veľmi ľúto, ale z dôvodu vyťaženosti na našom sklade nie je možné každý kus fotografovať a zasielať zákazníkom na výber. Umývadlá sú skutočne každý kus originál, väčšina typov sa líši iba sfarbením a štruktúrou kameňa, ale umývadlá typu SAVONA, MERAN, TORTONA a FOSSIL sa výrazne medzi sebou líšia aj rozmermi a predovšetkým tvarom. 

Pri zakúpení tohto umývadla si musíte uvedomiť, že kupujete unikátny kus, ktorý nikde inde ako u Vás doma neuvidíte.

Je možné nechať si objednaný tovar zaslať k určitému datu?

Áno, zásielku Vám môžeme zaslať k určitému datu, ale iba v dobe do 7 dní od objednania tovaru. Ak si želáte zásielku zaslať neskôr, je nutné, aby platba prebehla vopred.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bol doručený nefunkčný tovar? Potrebujem tovar vrátiť alebo reklamovať.

Najskôr vyplňte reklamačný formulár na stránke nášho dodávateľa. V prípade, že Vás k tomu vyzve reklamačné oddelenie alebo odstupujete od zmluvy, nám tovar zašlite na adresu Kokiska s.r.o., Stará Kysibelská 695/73b, 360 01 Karlovy Vary, Česká republika. Zásielku nikdy nezasielajte na dobierku! Takto odoslané zásielky nebudú prevzaté.


N2M3M